Είναι επίσημο: Ο δημιουργός του Pokemon Go είναι ο διασημότερος σχεδιαστής παιχνιδιών στον κόσμο

Είναι επίσημο: Ο δημιουργός του Pokemon Go είναι ο διασημότερος σχεδιαστής παιχνιδιών στον κόσμο
epa05464292 Thai students play 'Pokemon Go' on their smartphones at a shopping mall in Bangkok, Thailand, 08 August 2016. The 'Pokemon Go' game allows smartphone users to use GPS to catch Pokemon characters in their surroundings. The National Broadcasting and Telecommunications Commission (NBTC) is expected to issue 'No Pokemon catching' zone restrictions for places especially at religious and historic sites such as the Royal Palace, Buddhist temples, important government offices and places that hold up national security as well as hospitals and private areas. The NBTC also expressed concern to 'Pokemon Go' players about unexpected mobile phone costs and possible accidents while playing the game. EPA/RUNGROJ YONGRIT Photo:

Τέλος πια το Candy Crash. Ήρθε η ώρα του Pikachu!

Η Niantic, η εταιρεία πίσω από το παιχνίδι Pokemon Go, είναι πλέον η διασημότερη δημιουργός mobile video games στον κόσμο σύμφωνα με την ιστοσελίδα SimilarWeb.

Με βάση τα τελευταία στοιχεία της αγοράς, η Niantic και το Pokemon Go αποκαθήλωσαν από την κορυφή την εταιρεία King, που δημιούργησε το επίσης διάσημο παιχνίδι Candy Crush.

Με βάση τον αριθμό εγκαταστάσεων παιχνιδιών σε συσκευές Android, η SimilarWeb κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τον περασμένο μήνα η Niantic έγινε ο πρώτος δημιουργός παιχνιδιών σε 45 από τις 183 χώρες όπου ερευνά, στις οποίες περιλαμβάνονται σχεδόν ολόκληρη η Βόρεια Αμερική, η Ευρώπη και η περιοχή Ασίας-Αυστραλίας.

Αξιοσημείωτο είναι ότι σε ορισμένες αγορές το Pokemon Go είχε ήδη πιάσει κορυφή πριν ακόμη γίνει το επίσημο λανσάρισμά του.

Όμως, και στις συσκευές Apple το παιχνίδι έσπασε το ρεκόρ περισσότερων κατεβασμάτων από το Apple Store την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του, πιάνοντας τα 7,2 εκατ. downloads – σε σύγκριση με τα 1,8 εκατ. downloads του Candy Crush Jelly Saga.

Στον πρώτο του μήνα το Pokemon Go κέρδισε 200 εκατ. δολάρια, ποσό το οποίο είναι επτά φορές μεγαλύτερο από όσα είχε βγάλει στον πρώτο του μήνα το Candy Crush Soda Saga, το 2014.