Εικαστικό coffee break

Ένα τέταρτο, πριν ή μετά το γραφείο, για  πέρασμα από τη γνωστή Γκαλερί Σκουφά είναι ένα καλό διάλειμμα μέσα στο 24ωρο.

Το φθινόπωρο, η Γκαλερί Σκουφά έχει κέφια. Και μας συστήνει δύο νέους και πολύ ανερχόμενους εικαστικούς καλλιτέχνες. Εκ διαμέτρου αντίθετους, κι αυτό είναι το ενδιαφέρον. Ένα τέταρτο – όσο αρκεί ένα coffee break – ή μετά το γραφείο, ένα πέρασμα από τη γνωστή γκαλερί στην πλατεία Κολωνακίου είναι ένα καλό διάλειμμα μέσα στο 24ωρο, για να γεμίσετε τις μπαταρίες σας και να ξεφύγει το μυαλό σας.

«Φερέοικων Μνήμες»
Είναι νέος, ανερχόμενος και το όνομά του είναι Βασίλης Πέρρος. Συνδυάζει ζωγραφική σε λάδι με καμβά, ζωγραφικές κατασκευές από ξύλο αλλά και πίνακες που μιξάρουν τη ζωγραφική με τη φωτογραφία και τη χαρακτική. Ο τίτλος της έκθεσης – από τις λέξεις φέρω και οίκος – παραπέμπει στην έννοια της αφηγηματικής ιστορίας και της συνεχόμενης περιπλάνησης.

Ο Πέρρος εκθέτει 46 έργα ζωγραφικής και κατασκευών, που «παίζουν» με την ανθρώπινη φιγούρα και τον ψυχισμό. Είναι ένας καλλιτέχνης που από την πρώτη του έκθεση – αυτή είναι η δεύτερη ατομική του – κατέθεσε το προσωπικό του στίγμα και τα έργα του είναι ήδη αναγνωρίσιμα. Πρωταγωνιστές του, φιγούρες που παραπέμπουν στην Μικρασιατική καταστροφή αλλά και ο Καβάφης, ο Ακριθάκης, ο Καββαδίας, που η ζωή τους συνδέθηκε στενά με την αναζήτηση της σημασίας της διαρκούς περιπλάνησης. Οι τιμές στα έργα του ξεκινούν από 850 και φθάνουν τα 7.000 ευρώ.  (Μέχρι τις 14 Οκτωβρίου)

«Happy Days»
Μετά τις 17 Οκτωβρίου, αλλάζει το κλίμα. Την σκυτάλη παίρνει ο Τάσος Παυλόπουλος, που δίνει στη δουλειά του έναν τίτλο ειρωνικό και προβοκατόρικο, αφού εκφράζει – όπως υποστηρίζει – τις «χαρούμενες ημέρες» που ζούμε σήμερα. Εκφράζει όμως και την καινούργια δουλειά του που είναι «τσαλακωμένη». Τσαλακωμένες μέρες, τσαλακωμένοι άνθρωποι, τσαλακωμένη τέχνη… λες και θέλει να ευτελίσει τα έργα του, που είναι μια σαφής αναφορά στην τρέλα και το γενικό «σαλτάρισμα» που έχει επικρατήσει σε μια παράλογη κοινωνία.

Αυτός ακριβώς παράλογος κόσμος, όπως περιγράφεται στα θεατρικά έργα του Μπέκετ, όπου ο άνθρωπος «ρίχνεται» τυχαία σε ένα ακατανόητο σύμπαν, εμπνέει τον Παυλόπουλο να μας δείξει μέσα από τη δουλειά του με το προσωπικό γκροτέσκο ύφος του, το salto mortale στο κενό της σημερινής πραγματικότητας Τα έργα του παραπέμπουν σε εικαστικές ψευδαισθήσεις ή οφθαλμαπάτες που, για να τις αντιληφθείτε, πρέπει να τις δείτε.  (Έως τις 11 Νοεμβρίου )

Σκουφά 4, Κολωνάκι, τηλ: 210-3643025, 210-3603541