Σχεδόν 4 εκατ. ευρώ για το Μεταφορικό Ισοδύναμο Καυσίμων στα νησιά
- 25/06/2026, 16:46
- SHARE
Εγκρίθηκε η καταβολή 3.987.194,07 ευρώ σε πολίτες και επιχειρήσεις των νησιών στο πλαίσιο του μέτρου του Μεταφορικού Ισοδύναμου για τη μεταφορά υγρών καυσίμων κατά τη διάρκεια του 2024. Η πληρωμή υλοποιείται μέσω της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.
Από το συνολικό ποσό, 2.473.375 ευρώ κατευθύνονται σε 26.655 πολίτες που είναι δικαιούχοι του μέτρου, ενώ 1.513.818 ευρώ θα καταβληθούν σε 3.288 επιχειρήσεις των νησιών.
Σε δήλωσή του, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας τόνισε: «Με το Μεταφορικό Ισοδύναμο Καυσίμων επιστρέφουμε σχεδόν 4 εκατομμύρια ευρώ σε πολίτες και επιχειρήσεις των νησιών μας. Είναι μια ουσιαστική στήριξη για τις νησιωτικές κοινωνίες, όπου το κόστος καυσίμων επηρεάζει τις τιμές και επιβαρύνει νοικοκυριά και επαγγελματίες. Στόχος μας είναι οι κάτοικοι των νησιών να αισθάνονται ότι η Πολιτεία στέκεται δίπλα τους με συγκεκριμένες παρεμβάσεις που διευκολύνουν την καθημερινότητά τους και στηρίζουν την τοπική οικονομία».
Το Μεταφορικό Ισοδύναμο αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία στήριξης της νησιωτικότητας, με στόχο τη μείωση των επιβαρύνσεων που προκύπτουν από το αυξημένο κόστος μεταφοράς αγαθών και καυσίμων στα νησιά σε σχέση με την ηπειρωτική Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ:
- Ποιος θα πληρώσει τον λογαριασμό της Ευρώπης: Τι διεκδικεί η Ελλάδα από τον νέο προϋπολογισμό
- Συμφωνία «μαμούθ» 9 δισ. δολαρίων για αμερικανικό LNG μέσω Ελλάδας στα Βαλκάνια – Ενισχύεται ο Κάθετος Διάδρομος
- Μητσοτάκης για Κτηματολόγιο: «Κλείνει μια εκκρεμότητα 200 ετών» – Το στοίχημα της επόμενης ημέρας