Κλειστοί αύριο από το μεσημέρι οι σταθμοί του μετρό στο κέντρο της Αθήνας
- 16/11/2017, 16:03
- SHARE
Κλειστός ο σταθμός του ΜΕΤΡΟ στο Σύνταγμα καθώς οι εργαζόμενοι συμμετέχουν στην 48ωρη γενική απεργία 6 & 7 Μαΐου που προκήρυξε η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ για το ασφαλιστικό και το φορολογικό νομοσχέδιο. , Παρασκευή 6 Μαΐου 2016. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Παντελής Σαίτας
Σταδιακά από τις 3μμ θα διακοπεί η κυκλοφορία των συρμών σε Σύνταγμα, Ευαγγελισμό και Μέγαρο Μουσικής.