Τα βιντεοπαιχνίδια κατέκτησαν το ένα τρίτο του παγκόσμιου πληθυσμού

Τα βιντεοπαιχνίδια κατέκτησαν το ένα τρίτο του παγκόσμιου πληθυσμού
epa08371279 Sophia D'Eramo plays the massive multiplayer online game Roblox as the game simulcasts the One World: Together At Home broadcast as a performer appears on a screen in the middle of the game in Franklin, Massachusetts, USA, 18 April 2020. The eight-hour event run by the Global Citizen movement in cooperation with US artist Lady Gaga and the World Health Organization (WHO) is being live-streamed and broadcast on TV to support the health workers around the world fight with the SARS-CoV-2 coronavirus pandemic which causes the COVID-19 disease. EPA/EMILY FLYNN Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Η πανδημία έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην ανάπτυξη του gaming.

Περισσότεροι από 2,7 δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο παίζουν βιντεοπαιχνίδια είτε σε περιστασιακή είτε σε τακτική βάση, κάτι που σημαίνει ότι σχεδόν το ένα τρίτο του παγκόσμιου πληθυσμού των 7 δισεκατομμυρίων ανήκουν στην κατηγορία των «gamers», σύμφωνα με στοιχεία της υπηρεσίας διεθνών στατιστικών statista.com.

Η πανδημία έπαιξε κι αυτή καταλυτικό ρόλο στην ανάπτυξη του gaming, καθώς το καθεστώς του lockdown οδήγησε ακόμη περισσότερους στον κόσμο των online παιχνιδιών.

Οι φανατικοί παίκτες περνούν κατά μέσο όρο 3,5 ώρες παίζοντας online τις καθημερινές, ενώ τα Σαββατοκύριακα μπορεί να υπερβούν και τις 6 ώρες.

Η άνοδος των βιντεοπαιχνιδιών δημιούργησε επίσης μια νέα αγορά προϊόντων που απευθύνονται ειδικά στους gamer- στην αρχή υπολογιστές, laptops και περιφερειακά, στη συνέχεια ήρθαν ειδικές καρέκλες, τραπέζια, γυαλιά και δεκάδες άλλα.

Σε μερικές μάλιστα χώρες εταιρίες εστίασης ετοιμάζουν ειδικά μενού για gamers.