ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ Κυβερνητικός αξιωματούχος στο Reuters: Δεν πληρώνουμε το ΔΝΤ την Τρίτη FORTUNE GREECE 29/06/2015, 19:38 SHARE GOOGLE FACEBOOK TWITTER LINKEDIN EMAIL WHATSAPP FORTUNE GREECE GOOGLE FACEBOOK TWITTER LINKEDIN EMAIL WHATSAPP Η δόση είναι ύψους 1,6 δισ. ευρώ. H Ελλάδα δεν θα πληρώσει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο την Τρίτη, σύμφωνα με δήλωση κυβερνητικού αξιωματούχο στο Reuters. Δεν θα πληρώσουμε την δόση των 1,6 δισ. ευρώ στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο την Τρίτη, δήλωσε Έλληνας κυβερνητικός αξιωματούχος στο Reuters.