Η «Δύναμη» δεν είναι τόσο ισχυρή για την EA και το Star Wars Battlefront II
- 08/12/2017, 20:05
- SHARE
Η φετινή ναυαρχίδα της εταιρείας video games αντιμετωπίζει ίσως τα χειρότερα προβλήματα της ιστορίας της.
Η Electronic Arts (EA) είχε εναποθέσει πολλές ελπίδες στο νέο βιντεοπαιχνίδι Star Wars Battlefront II και οι αναλυτές υπολόγιζαν το καλοκαίρι που μας πέρασε ότι θα αποτελέσει το κορυφαίο, ίσως, παιχνίδι της χρονιάς.
Όταν όμως οι παίκτες και οι κριτικοί παιχνιδιών έμαθαν για σύστημα αγορών και τη στρατηγική της εταιρείας να βγάλει περισσότερα χρήματα κλειδώνοντας μερικούς από τους διασημότερους χαρακτήρες του Star Wars κι ενθαρρύνοντας του παίκτες να πληρώσουν για να τους αποκτήσουν, ή να περάσουν αμέτρητες ώρες στο παιχνίδι, αντέδρασαν πάρα πολύ έντονα.
Ο ξεσηκωμός από τις επιλογές της ΕΑ ήρθε και από την επιλογή της εταιρείας να δίνει τη δυνατότητα σε όποιον πληρώσει πραγματικά χρήματα, να αποκτήσει εντός του παιχνιδιού περισσότερες βελτιώσεις στον χαρακτήρα του έναντι άλλων παικτών οι οποίοι δεν ήθελαν να δώσουν λεφτά και δεν είχαν τον (πολύ) χρόνο που απαιτείται για να φτάσουν στο ίδιο επίπεδο. Μια κατάσταση η οποία αναφέρεται πολύ στοχευμένα ως “pay to win”.
Τα πράγματα, λοιπόν, έφεραν αποτελέσματα πωλήσεων τα οποία για τους αναλυτές θεωρούνται απογοητευτικά. Σύμφωνα με τον αναλυτή της Wedbush Michael Pachter, το Battlefront II πούλησε 882.000 αντίτυπα συμπεριλαμβανομένων και των προσφορών, αντί για 1,72 εκατ. τα οποία ανέμενε η αγορά. O ίδιος υπολογίζει ότι οι ψηφιακές αγορές του παιχνιδιού έφτασαν τις 588.000. Αριθμός ο οποίος δεν σώζει την κατάσταση.
Μετά από μεγάλη πίεση από τους παίκτες αλλά και τους επενδυτές η ΕΑ αποφάσισε να αλλάξει την στρατηγική της ακριβώς πριν το επίσημο λανσάρισμα και να αφαιρέσει (προσωρινά) το σύστημα αγορών εντός του παιχνιδιού. Αξιοσημείωτο, επίσης, είναι το γεγονός ότι επειδή οι αγορές δεν δίνουν συγκεκριμένα αντικείμενα για το παιχνίδι αλλά απλώς κλειστά «κουτιά» με τυχαίο περιεχόμενο, εξετάζονται από φορείς εντός και εκτός των ΗΠΑ εάν εμπλέκονται στη νομοθεσία περί τυχερών παιγνίων.