Οι φορητές συσκευές είναι το «next big thing»
- 26/10/2014, 11:39
- SHARE
Έξι επιχειρηματικοί κλάδοι που θα κερδίσουν από από την «εκτόξευση» των wearables - 130 εκατ. πωλήσεις ως το 2013 προβλέπει η PwC.
Ενώ ακόμα βρίσκεται σε αρχικά στάδια, η αγορά φορετής τεχνολογίας αναμένεται να σημειώσει «έκρηξη». Πολλοί λένε ότι η φορετή τεχνολογία θα αλλάξει για πάντα τον τρόπο που ζούμε, εργαζόμαστε και δραστηριοποιούμαστε.
Για να παραμείνει ανταγωνιστική, η εταιρεία σας μπορεί να χρειαστεί να υιοθετήσει μια ολοκληρωμένη εφαρμογή φορετής τεχνολογίας, αφού η επαναστατική επίδραση των διασυνδεδεμένων συσκευών που φοριούνται δεν θα περιορίζεται μόνο σε αξεσουάρ για τους καρπούς, τη μέση και το πρόσωπο, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύτηκε από την PricewaterhouseCoopers (PwC).
Η ουσία της 50-σέλιδης έκθεσης «The Wearable Future: Wearables »(«Το Φορετό Μέλλον: Φορετές Συσκευές») είναι ότι η τεχνολογία αυτή θα αποτελέσει το «the next big thing», με περίπου 130 εκατομμύρια φορετές συσκευές να κυκλοφορούν μέχρι το 2018. Η βιομηχανία φορετής τεχνολογίας προβλέπεται να αξίζει σχεδόν 6 δισεκατομμύρια δολάρια, επίσης μέχρι το 2018.
Αυτό, φυσικά, προσφέρει μια «ανταγωνιστική ευκαιρία» που οι εταιρείες θα πρέπει να αδράξουν από τώρα. Αυτοί είναι οι έξι κλάδοι που η PwC αναφέρει ότι βρίσκονται στην καλύτερη δυνατή θέση για να επωφεληθούν από την τάση της φορετής τεχνολογίας:
1. Ψυχαγωγία
Οι εταιρείες που εμπίπτουν στην ευρεία αυτή κατηγορία βρίσκονται πιθανόν στην καλύτερη θέση για να επωφεληθούν από την έκρηξη της φορετής τεχνολογίας, αναφέρει η PwC. «Βασικά, όπου υπάρχει οθόνη, υπάρχει μια ευκαιρία», αναφέρει η έκθεση.
Από τους 1.000 συμμετέχοντες στην έρευνα της PwC -η οποία περιελάμβανε καταναλωτές, σχεδιαστές φορετής τεχνολογίας και στελέχη επιχειρήσεων- 73% αναμένουν ότι η φορετή τεχνολογία θα κάνει την ενημέρωση και την ψυχαγωγία «πιο συναρπαστική και διασκεδαστική». Δεν προσδοκούν τη φορετή τεχνολογία «για να δημιουργήσουν νέα είδη επικοινωνίας και ψυχαγωγίας, αλλά για να βελτιώσουν τα ήδη υπάρχοντα», σύμφωνα με την έκθεση.
2. Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Η PwC διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές θέλουν ακόμα περισσότερη πρόσβαση on-the-go στα αγαπημένα τους κοινωνικά δίκτυα μέσω της φορετής τεχνολογίας. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τη νέα γενιά, η οποία είναι τρεις φορές πιθανότερο να δηλώσει, σε σχέση με το γενικό πληθυσμό, ότι βασικό πλεονέκτημα της φορετής τεχνολογίας αποτελούν οι ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο στα αγαπημένα τους κοινωνικά δίκτυα.
3. Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Το 97% των παιδιών στις ΗΠΑ ηλικίας 12 έως 17 ετών παίζουν κατά μέσο όρο τουλάχιστον μία ώρα βιντεοπαιχνίδια κάθε ημέρα – παιχνίδια που η φορετή τεχνολογία θα μπορούσε να καταστήσει πιο ελκυστικά. Από τους καταναλωτές ηλικίας 18 έως 24 ετών που συμμετείχαν στην έρευνα της PwC, 64% λένε ότι θα «τους ενδιέφερε η ενσωμάτωση της φορετής τεχνολογίας στα ηλεκτρονικά παιχνίδια».
4. Διαφήμιση
Οι περισσότερες φορετές οθόνες σημαίνουν περισσότερες θέσεις για τους εμπόρους ώστε -το μαντέψατε- να διαφημιστούν. Εξάλλου, η φορετή τεχνολογία είναι φορητοί «λευκοί καμβάδες για εξαιρετικά στοχευμένες τοποθετήσεις μηνυμάτων, ιδίως με τη μορφή του περιεχομένου με τη μεγαλύτερη συνάφεια για τον κάθε χρήστη».
5. Υγεία
Μια ταχέως αναπτυσσόμενη γενιά συσκευών φορετής τεχνολογίας βοηθά ήδη στην υγεία – οι άνθρωποι παρακολουθούν τα πάντα, από τις θερμίδες που καταναλώνουν και καίνε μέχρι τον ύπνο και πολλά άλλα. Τώρα, οι εταιρείες στη βιομηχανία υγειονομικής περίθαλψης διερευνούν τρόπους για να εξελίξουν περισσότερο τα προσφερόμενα προϊόντα και να αντλήσουν κέρδη. Είναι απλά θέμα χρόνου.
6. Λιανεμπόριο
Η φορετή τεχνολογία θα διαδραματίσει σύντομα κεντρικό ρόλο στο καθημερινό λιανεμπόριο. Δυστυχώς, θα είναι εξίσου ευάλωτη σε απειλές εναντίον της ιδιωτικής ζωής και της παραβίασης δεδομένων όπως όλες οι άλλες ψηφιακές τεχνολογίες σήμερα.
Στην έρευνα της PwC, η νέα γενιά εκφράζει περισσότερο ενδιαφέρον στην αλληλεπίδραση στο λιανεμπόριο που θα επιφέρει η χρήση της φορετής τεχνολογίας από τους υπόλοιπους που συμμετείχαν στην έρευνα. Οι πολυάσχολοι γονείς επίσης αντιμετωπίζουν θετικά μια τέτοια χρήση, με το 76% να λένε ότι θα ήθελαν να χρησιμοποιούν τη φορετή τεχνολογία για πιο «ευχάριστη, αποδοτική» εμπειρία shopping.