Ιστορικό «κόκκινο» εξάμηνο για Bitcoin και Ether – Βουτιά για τα altcoins

Ιστορικό «κόκκινο» εξάμηνο για Bitcoin και Ether – Βουτιά για τα altcoins
LAS VEGAS, NV - APRIL 28: A view from Bitcoin Conference 2026, a premier event for cryptocurrency and blockchain enthusiasts, held in Las Vegas, Nevada, United States on April 28, 2026. The Bitcoin Conference is a platform for experts, investors and innovators to share knowledge, showcase projects, and network with like-minded individuals. Tayfun Coskun / Anadolu (Photo by Tayfun Coskun / Anadolu via AFP) Photo: AFP
Το token χάνει -7% σε εβδομαδιαία βάση, ενώ τα altcoins υποχωρούν ακόμη περισσότερο…

Mε αρνητικό πρόσημο κλείνουν το δεύτερο τρίμηνο το Bitcoin και το Ether, ένα διαδοχικά «χαμένο» πρώτο εξάμηνο που έρχεται σε αντίθεση με το συνηθισμένο μοτίβο.

Ειδικότερα, το Bitcoin υποχώρησε κάτω από τα $60.000 το Σαββατοκύριακο, διαπραγματευόμενο γύρω στα $59.940 την Κυριακή, με πτώση 0,6% σε 24 ώρες και σχεδόν 7% μέσα στην εβδομάδα, σύμφωνα με δεδομένα της CoinDesk, καθώς ένα τρίμηνο πωλήσεων πλησίαζε στις τελευταίες του ημέρες.

Τα altcoins ηγήθηκαν ξανά της πτώσης.

Το Ether έπεσε 9,5% μέσα στην εβδομάδα στα περίπου $1.567, το Dogecoin υποχώρησε 11,7% στα $0,073, το HYPE της Hyperliquid έχασε 10,6% και το XRP διολίσθησε 8,7% στα $1,04. Το Solana κράτησε καλύτερα, στα $70, με πτώση 3,5%, ενώ το TRON ήταν το πιο ανθεκτικό, με πτώση 1,5%.

Η αγορά πέρασε την εβδομάδα στηριζόμενη στη σχετική σταθερότητα του Bitcoin, ενώ όλα τα πιο ριψοκίνδυνα assets υποχωρούσαν ταχύτερα.

Το Σαββατοκύριακο σηματοδοτεί το τέλος ενός αδύναμου πρώτου εξαμήνου, με μόλις δύο ημέρες να απομένουν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Bitcoin βρίσκεται σε τροχιά να ολοκληρώσει το δεύτερο τρίμηνο με πτώση περίπου 12%, μετά από μια μείωση περίπου 22% στο πρώτο τρίμηνο, σύμφωνα με δεδομένα της Coinglass.

Το Ether τα πήγε χειρότερα, με πτώση περίπου 25% στο δεύτερο τρίμηνο, μετά από πτώση 29% στο πρώτο.

Δύο συνεχόμενα αρνητικά τρίμηνα στην αρχή του έτους είναι ασυνήθιστα και για τα δύο — έχουν συμβεί μόνο δύο φορές στην ιστορία του BTC.

Το δεύτερο τρίμηνο του asset ήταν ιστορικά ένα από τα ισχυρότερά του, και τα διαδοχικά κόκκινα τρίμηνα στην αρχή του έτους αποτελούν απόκλιση από αυτό το μοτίβο.

Οι βασικοί παράγοντες παραμένουν οι ίδιοι που έχουν καθορίσει τον μήνα.

Το κεφάλαιο έχει στραφεί σε αγαπημένες μετοχές ημιαγωγών και μνήμης, εν μέσω της συνεχιζόμενης άνθησης της τεχνητής νοημοσύνης.

Από την άλλη πλευρά, οι εκροές από τα spot Bitcoin ETFs στις ΗΠΑ, η «hawkish» στάση της Federal Reserve υπό τον νέο πρόεδρο Kevin Warsh, και ένα δολάριο ΗΠΑ κοντά σε υψηλό επταμήνου έχουν πιέσει τα crypto καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου, ενώ μια διόρθωση στις μετοχές τεχνολογίας νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα πρόσθεσε επιπλέον πίεση.

Οι traders θα παρακολουθήσουν στην αρχή του τρίτου τριμήνου αν οι εκροές από τα ETFs και η αδύναμη ζήτηση θα μειωθούν ή αν η αδυναμία που χαρακτήρισε το πρώτο μισό θα συνεχιστεί και στο δεύτερο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ: